یکشنبه، آذر ۰۷، ۱۳۹۵

آخر هفته

آخر هفته چه خبر جدیدی در شهر هست؟ برنامه ت چیه؟

نمی دانم اثر زمان است یا سبک زندگی. من دیگر آخر هفته ها و تعطیلی ها دنبال برنامه خاص نمی گردم. یک صبحانه آرام و قهوه خوب؛ کمی ورزش و دو بین درختان اطراف، جمع و جور کردن خانه، آب دادن گل دان هایم، خواب، ابرو برداشتن و به خود رسیدن، پا روی پا انداختن و برای هیچ کاری عجله نداشتن، در رختخواب فرو رفتن و خواندن چند صفحه، و چیزهایی از این سبک، آرامش و لذت من است؛ شاید زود دارم مادربزرگ می شوم ولی این سبک الان بیش تر از بدو بدو و هیاهو خشنودم می کند؛ روزهای هفته به اندازه کافی مسابقه دو دارم و تلاش برای اولویت بندی این که کدام کار را زودتر انجام دهم. آخر هفته برای من یعنی زیبایی لحظاتی برای  هر چه دوست دارم.

۲ نظر:

mohammad :) گفت...

:)

یاسر گفت...

سلام. حق دارید، آدم وقتی در طول هفته در حال تلاش و کوشش نفسگیر باشد، مسلم است که آخر هفته را باید کمی آرامش داشته باشد. من در مورد بیخدایی می نویسم؛ اگر دوست داشتید سری به ما بزنید.