پنجشنبه، آبان ۱۹، ۱۳۸۴

همیشه با من

دوستان فرانسوی می پرسند آیا در ایران حجاب اجباری است؟ آیا پدرها و برادرها این را به زور می خواهند؟
هم خانه ای چینی ام وسط حرف هایم می پرسد "مگر زن ها در ایران کار می کنند؟"
برای اولین بار برای یکی از درس هایم می روم با مدیر تکنولوژی شرکتی صحبت کنم . بعد از این که راجع به خودم و هدفم از مصاحبه توضیح می دهم، از من می پرسد اهل کجا هستم. وقتی می گویم ایران، همکارش که معرف من بوده با تاکید می گوید " کشور هسته ای ..." و این دو کلمه بدجوری در من تکرار می شود...
خوبه که قبلا راجع به این مسایل حرف زدیم و این ها در برابر افکاری که فکر می کردم، ملایمه...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Salam :) man taze fahmidam ke eshtebahi hamash oon safeye avvale weblog-et ro mididam va fekr mikardam ke chizi neminevisi. alan oomadam didam ye alame chize jadid boode ke man nakhoondam.
hala nazar: cheghad ba ehsas minevisi. ina hame tooye to boode o man nemidoonestam?