یکشنبه، فروردین ۱۶، ۱۳۸۸

راز آلود

به آفتاب توان دید که آفتاب کجاست

از غزلیات شمس تبریزی

۵ نظر:

:)mohammad گفت...

سلام :)

شمس ٍآفتاب بود براي مولانا

آفتاب ٍآفتاب راه مي شود

...

قاصدک وحشی گفت...

"آفتاب، آفتاب راه می شود"، به همین سادگی و قشنگی.

ناشناس گفت...

سلام.من علیرضا هستم،دانشجوی مهندسی شیمی.میشه لطف کنید توضیحات به روزتری در مورئ این بورس سنگاپور سال 2009 در اختیار من بزارین. در ضمن حس ادبی قوی دارید من الان کنار حافظ شیرازی هستم منتظر جوابتون هستم.

Unknown گفت...

سلام

من دانشجوی ایرانی از دانشگاه شیراز هستم.برای مصاحبه دانشگاه سنگاپور دعوت شده ام.اگر برای شما امکان داشته باشه میخواستم چند سوال از شما بپرسم.من منتظر اجازه شما هستم.
متشکرم

mardomak گفت...

سلام مهسا،

من مدت هاست این جا نمی نویسم. حدود 3 ساله که درسم تموم شده. با این حال اگر اطلاعاتی داشته باشم، خوش حال می شم کمک کنم. ای میلم اینه:
always.dance.in.the.wind@gmail.com